FAQ ClubApp

Heb je vragen over de ClubApp? Bekijk dan of je antwoord kan vinden op jouw vraag hieronder. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact op met Lalique Stoutjesdijk via secretaris@thordebataaf.nl.

Waarom is het handig om de ClubApp te installeren op mijn telefoon of tablet? Met de ClubApp van AllUnited kun je clubnieuws, activiteiten, standen en uitslagen snel en eenvoudig inzien op je device. Het is extra handig dat je ook via de app toegang hebt tot de ledenlijst, zodat je bijvoorbeeld makkelijk een invaller kan benaderen voor je competitieteam.

Zijn mijn gegevens voor iedereen zichtbaar? De app is alleen toegankelijk voor leden van Thor de Bataaf; alle gegevens kunnen dus alleen door leden worden ingezien. Onder het kopje ‘ledenlijst’ staat je telefoonnummer en geboortedatum. Je kunt zelf aangeven welke gegevens zichtbaar mogen zijn voor andere leden. Dit kan via de speciale ledenmodule.

Krijg ik meldingen van de ClubApp? Je kunt zelf in de app instellen of je pushberichten wil ontvangen. Dit staat standaard uitgeschakeld. Je kunt dit aanpassen door op het klokje rechtsbovenin de app te klikken. Wij raden aan om deze functionaliteit in te schakelen, zodat je een melding krijgt wanneer bijvoorbeeld de inschrijving voor de competitie, tennislessen of een toernooi van Thor open gaat.

Wat is AllUnited eigenlijk voor dienst? AllUnited helpt sportclubs om goed en veilig om te gaan met de administratie, de organisatie en de communicatie. Ruim 700 sportverenigingen maken gebruik van de diensten van All United.

Waarom is Thor de Bataaf niet verbonden aan de app die de KNLTB heeft ontwikkeld.  Thor de Bataaf maakt gebruik van het administratieve systeem van AllUnited en niet van de KNLTB. Hierdoor is het niet mogelijk om de app van de KNLTB te gebruiken, maar alleen de app van All United. Doordat we de module Mijn KNLTB hebben toegevoegd, heb je dezelfde toegang als in de app van de KNLTB.